dilluns, 7 de novembre del 2011

29 d octubre JA HE POGUT ENTRAR

Sort que no em vaig preocupar gota. Pero despres d una setmana esperant a Dhaka el permis per entrar a India i haver me l denegat, no es pot explicar la quantitat de temps perdut. Ara be quan mel varen denegar vaig anar a demanar clemencia al "jefe" i com que em va dir que nomes donaven permis a les persones de molta confiance, no em vaig poder estar de dirli," si a les que us donen diners per sota ma, sous una colla de gent corrupte". Amb va contestar que li demostres.You already know it I answered. No va servir per res pero em vaig despatxar a gust.
Be doncs a l'aeroport ni tan sols varen fer cas de la nota que posava que no podia entrar, com que vaig somriure tota l'estona (tremolant per dins) el funcionari em va dir que la foto del passaport havia captat el neu somriure i que sem veia felis
I TANT QUE HO ERA

Que suerte de no preocuparme i seguir el viaje!. El funcionario de inmigracion ni tan siquiera pestaneo ante la nota en mi pasaporte de que tenia que aguardar 2 meses para entrar, al contrario me dijo que tenia una sonrisa preciosa que reflejaba mi felicidad.
Que suerte tuve!
Bien en la embajada de Dhaka no me comporte del todo bien, cuando despues de denegarme la entrada fui a protestar muy educadamente al "jefe" (que me tuvo una hora aguardando, cuando ya llevaba 2 dias esperando la resolucion y desde las 9 de la manana hasta las dos de la tarde en la embajada), que me despidio olimpicamente sin mas detalles, no pude evitar chillarle en una sala llena de publico esperando, que alli todos eran corruptos y si no habia dinero por en medio no concedian nada. Quizas no estuvo bien pero me quede a gusto.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada