dilluns, 7 de novembre del 2011

GWALIOR

Aquest viatje ha estat totalment improvisat, he hagut d anar canviant sobre la marxa.
Ara estic visitant llocs que en el seu dia em vaig deixar.
Ahir vaig estar a Gwalior i em va agradar molt el fort i totes les escultures jainistes de la muntanya.
Avui estic a Orcha, he vist una mica i em sembla un fantastic i desconegut lloc a mes de tranquil, cosa dificil a la India

Este ha sido un viaje de improvisar continuamente.
Estoy visitando lugares que no vi en su momento y que siempre me supo mal.
Gwalior tiene un palacio fantastico dentro del fort y unas esculturas jainistas tambien muy bonitas. En la ciudad hay un palacio estilo Versalles cuyo interior esta lleno de muebles importados de Francia. Me limite al exterior.
Estoy en Orcha, lo poco que he visto me parecio fantastico.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada